Cornelia Andersson

Alfred

Kategori: Allmänt

Jag har ingen aning vem Alfred är, kan vara Kasper eftersom han är den enda jag länkat min blogg till. Alfred tycker iaf att jag har en bra blogg. Eller så var han ironisk. Hoppas inte det.

Jag är hos elmer med rikard och vi ska se Juno. Jag vet att ni alla bryr er såhäär mycket vad jag gör klockan 23:24 en lördag.Och att ni undrar varför jag inte är ute och festar som vanliga barn. Det är för att jag är för cool för världen. Och alkohol.
Elmer har en Samsung så den laggar med datorn vi ska koppla in, men det kanske fungerar nu tror Rikard.


Har aldrig riktigt förstått bloggande som idé. Typ att lägga ut sitt privatliv på Internet. Konstig jävla idé. Men det är väldigt roligt ^^

Nu ska jag se film, och ni ska få se några nice bilder som jag lägger upp : D
Ha det!








Kommentarer

  • Alfred säger:

    MEN DET ÄR JU JAG!

    2009-08-16 | 21:13:33
    Bloggadress: http://dinforstagroupe.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Men jag vet inte vem du är :( Eller kaaanske, men inte säker. Men det gör jag när vi ses nästa gång iaf^^

    2009-08-20 | 15:36:33

Kommentera inlägget här: