Cornelia Andersson

Bra musik

Kategori: Allmänt

Hej hela Sveriges befolkning.
Eftersom att jag är jättecool vet jag att alla läser min blogg. 
Jag tror inte, jag vet. Som Skalman säger. 

Sitter inne, eftersom det regnar, och lyssnar på när Victor Wooten spelar Amazing grace med flagioletter. 
Det är fint. 
Nu står min brorsa och stirrar på allt jag skriver, jag tål inte sånt. 
Det suger när det regnar. Vi ska vara med Olov ikväll, jag och Elmer. 
Det blir nog kul. Olov Polov är kul han.

Vi ska laga mat, men det finns bara lite pasta. Så vi måste vänta på pappa, som är och handlar. 

Har mest städat idag. Det hållet inte. Fyllt lådor med till exempel mina gamla teckningar av gravida, arabiska prinsessor och sådant. Väldans fint måste jag säga. Jag hittade ett skolfoto från femman. Sjukt var het jag var. Inte. Förstår dessutom inte var grejen är med mig, skolfoton och tjocktröjor. Hade alltid på mig det på skolfotona i låg- och mellanstadiet. Konstigt.



Jag älskar dig Elmer

Kommentarer

  • idAMAZING säger:

    Men jäääääääättefin design gumman!!! älskar färgkombinationen!

    Du har faktiskt gjort ett mycket bra jobb. Skulle fan aldrig orka ändra så här mycket. Bra jobbat!! designadinblogg.se är en gåva till bloggmänskligheten. :))))

    KRAM

    2009-08-16 | 21:16:47
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • idAMAZING säger:

    Den som är hungrig ska äta.

    2009-08-16 | 21:20:38
  • Anonym säger:

    Hej jätte fin blogg.:)

    Ditt motto var bra tycker ja. :)

    2009-08-16 | 21:21:30

Kommentera inlägget här: