Cornelia Andersson

Salem al Fakir - It's true

Kategori: Foton

Hans första album This is who I am är bara så underbart. Förra sommaren var det den som gick på repeat under de två timmar om dagen som jag satt och redigerade bilder. Så fint det är, jag är alldeles kär i alla dom låtarna. 
Det var Count me out som gav mig mitt självförtroende, även om det inte var så stort, och This is how I am också. 
Och jag älskar hans engelska. Han har ett väldigt mysigt sätt att uttala ord på, har inte hört det någon annan stans faktiskt. 

People have tried to change me
Over and over again
It's not for you to choose
But that's alright my friend
'Cause I gotta go my own way
What ever they say I should do
Keep the faith in me, that I will do what's right
And I'll show what I got inside



Kommentarer


Kommentera inlägget här: