Cornelia Andersson

The valley below

Kategori: Foton

Sitter här med Ida och lyssnar på Lazarus, skriver listor och fantiserar om att lägga min ansiktsmask som jag köpt. Den är tydligen djuprengörande och återfuktande. Längtar.
Men vi ska tydligen ner på Preem. Läääängtar xD

IMORGON BÖRJAR SKOLAN : ( eller ja, nice skola. men fortfarande! SOMMAREN ÄR SLUUHUUT : ( : ( : ( : (
Men aja, bästa sättet att sluta den på att börja på samma skola som mina små vänner^^ Och elmer : D

Jag får inte sova med Elmer inatt. Depressing : ( : ( har gjort det typ hela sommaren jue. Vi börjar ju samtidigt imorgon och allt. Det är iofs halvrimligt av hans föräldrar att inte låta oss sova tillsammans för att man ska ju tydligen inte göra det på vardagar. Men jag vill, det är mysigt : ( 


Bah*! 

 Jag har köpt en ansiktsrengöringsmojjs^^ är nice, då blir huden glad : D
Och en ny kofta från Kupan, och ett par röda örhängen där, och ett linne och en hårrosett på Monki : D

Bajs bajs bajs det är sent bajs helvete. Nu måste vi till preem. 
Ha det<3


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: