Cornelia Andersson

Upp, ner till vänster

Kategori: Allmänt

Elmer har fått sin skoldator. Jag vill ha min också. Dom är ändå sygga. Snyggare än dom som gavs ut förra året iaf. 
Idag har vi i min klass fått vara kreativa och gjort A3-planscher om varandra. Jag har gjort min om  Moa Lapinniemi i min klass, hon är mycket trevlig. Hon gjorde en om mig också, den ser väldigt cool ut redan. Ska skriva ut en bild på Elmer som hon ska få sätta på sin plansch, så ska jag få en på hennes morfar. 

IWANNABELIKEEDWARDCULLEN!


Kommentarer

  • kasper säger:

    vad äre för dator?

    2009-08-24 | 19:01:31
  • idAMAZING säger:

    HAHAHH "så ska jag få en på hennes morfar" HAHAH same shit ;)



    jaaaaa vilekn sorts dator? :)))

    2009-08-24 | 21:50:33
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    eN PHETT COOL DATOR :D

    2009-08-25 | 23:08:10

Kommentera inlägget här: