Cornelia Andersson

Come here boy

Kategori: Foton

Hittade en Imogen-låt jag inte hört förut, den heter Come here boy. Än så länge låter det bra.
Jag ska uppträda med Towe och Emma idag, vi ska spela Champagne and cigars och kanske Save me. Sen ville Emma spela Hallelujah, och att en tjej från musik skulle kompa. Det blir nog bra.



Sådana här bilder får mig att inse att om en sjuttioårig Eddie Izzard skulle gå förbi mig i kostym skulle jag inte känna igen honom, alls. Inte ens om han såg ut som på bilden. Lite läskigt faktiskt.

Det här är mer likt den Eddie jag skulle känna igen



Jag ska ju iväg och skratta åt den här mannen, och det bär av redan imorgon! Jag är väldigt peppad måste jag säga.

Kommentarer

  • ida säger:

    Gud ja, jag förstår peppen. NI SKA TILL MALMÖ FÖR DET FÖRSTA ! OCH SE EDDIE IZZARD!!!!!

    va, han är väl ite 70 år??????????

    2009-12-17 | 16:04:26
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • matilda säger:

    Vilka är det som sjunger låtarna nu sjöng? haha asbra.

    2009-12-17 | 20:40:52
    Bloggadress: http://matildag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: