Cornelia Andersson

Dettafältmåstefyllasi

Kategori: Foton

Just haft lilla julafton hos Mormor, det var jättemysigt och gott. Nu har jag fått en julklapp av Elmers mamma också ^^ Väldigt fint tycket jag



Det här hade jag på mig. Allt kommer från mammas garderob. På tal om hennes garderob har jag fått låna den här vackravackravackra klänningen därifrån:



den äger^^

Min dator går väääldigt långsamt, så jag orkar inte lägga upp fler bilder ikv. Blev visst bara egobilder, oops I did it again. Just nu sitter jag och lyssnar på Vansinnet i Elmers rum, och funderar på över vardera jag faktiskt är deras största fan eller inte. Det är jag nog. På tal om största så sa min pappa såhär till mig idag när han klappade mig på ryggen: Fan vad stor och stadig du är Cornelia. En riktig kvinna.
Tack antar jag :)

JULAFTON IMORGON!!! Jag är pepp, det är jag. Har redan fått en ring, ett halsband, 250 kronor och det bästa av allt: En kokbok med min mormors bästa recept, på både kakor och mat. Hur ägigt är inte det? Sjukt ägigt helvete. Måste laga något av de recepten till bratzzzfesten på nyår. Den kommer äga, längtar tills jag får se Elmer i backslick. Det kommer bli naajs :D

Nu ska jag sluta babbla och göra klart mina sista julklappar, de mest kreativa julklapparna i år faktiskt. Ni får bilder sedan :D

Ha de gött, som lä som något Arvid skulle kunna säga. Helt klart.

Vilket får mig att tänka endast på en sak:
Don't be cynical
It's a follicle miracle
I said, don't be cynical
I keep waxing lyrical

För övrigt är julen en väldigt bra tidpunkt för att prata med folk man inte vanligtvis pratar med alls. Och Amanda, även om inte du tycker om mig så kanske du vill veta att jag tycker inte illa om dig jag har bara svårt för dig. Mest för att jag alltid är så avundsjuk på dig. Men jag har bestämt mig för att bli snäll och open minded, orkar inte ränka vad det heter på svenska, så God Jul på dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: