Cornelia Andersson

en sånhär

Kategori: Foton

Jo, jag ska skriva en sånhära skrytig julklappslista nu, på vad jag fick och så. Nej, men jag är nöjd faktiskt. Jag var nöjd över det jag gav också såklart :)

Jag fick i alla fall: En sånhär kappa från Gina:



jag har inte orkat ta en bild på den ännu xD Men jag ska göra det imorgon ^^

Sen fick jag ett stativ till min kamera, ett riktigt snyggt ett dessutom, två par sjukt snygga örhängen från Elmer :D ett par såg ut såhär:

och dom är såhääääääääääääär snygga på mig honestly ;D
Okej, förlåt för den smaklösa mängden smily gubbar i det här inlägget men jag vet ingen annat sätt att visa hur glad jag är :)

Sen fick jag en bok som Bea gjort en väldigt snygg framsida till själv, som jag ska skriva ner alla mina låtar i. Det är något jag behöver också :)

Sen fick jag snygga halsband och tvålar (ska jag ta det som en komplimang?) av farmor.

Sen fick jag två skitsnygga armband i trä av Marc, jag tror faktiskt jag måste lägga upp en inägg efter det här med nytagna bilder på jackan och armbanden, får se om det blir av. Sjukt snygga i alla fall. Och sen av Nanny-Maja fick jag en jääähähävligt snygg skål gjord av en gammal jazzvinyl och den var fylld med Geisha :D

Jag fick en snygg kofta, ett par svarta sockar och ett par ägiga tjocksockar som jag haft på mig non-stop (förutom då jag sover) av tomten ^^

Men jag har det bra, kollar på en massa avsnitt av säsong fem av scrubs hemma hos Elmer nu, det är mysigt. Imorgon ska vi först ut och fota, enligt tradition, och sen äta middag på Ghandi :) Det är för att vi firar ett och ett halv år imorgon, vilket äger. Det är sjukt länge men det försvånar mig inte. Det är som att när jag och Elmer blev tillsammans kände jag på mig att det skulle hålla länge. Jag bara visste det, vilket var skönt. Jag hatar förhållanden man gillar men alltid tror ska ta slut. Den känslan suuhuhuger.

Damn it, jag har börjat prata som Cox.

... - I know, one of the reasons why I never married Perry was beacuse of his stupid last name!
- What, you don't like Cox?
- Yes, I love them!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: