Cornelia Andersson

Explode

Kategori: Foton

It's a half life
With your as my quarterback
It's a daft life


Idag har jag och Elmer faktiskt varit ute och fotat, det ni. Och jag har redigerat bilderna dessutom. Jag är minsann effektiv idag. Senare, klockan sju, ska vi dra ner på stan och äta på Ghandi. Vi firar ju liksom 18 månader idag. Jeij us. Nu ska ni få se bilder från idag.













Dagens: - Du får dimmiga ögon när vi pussas

Här ska ni få se hur fint jag fixade min brorsas frisyr till jul^^







Kommentarer

  • FINASTE säger:

    Du har bara ett ben kvinna!

    och din bror har typ samma glajjor som omben!

    och jag HATAR dig.

    1: för att du fick snyggkappan

    2: för att du passar i snyggkappan :(

    2009-12-28 | 00:22:57
    Bloggadress: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: