Cornelia Andersson

Five gold rings

Kategori: Foton

Idag har jag skaffat mig hårförlängningar, men jag är inte riktigt klar. Arja hann inte sy fast allt hår idag, så det ska göras vid ett senare tillfälle. Det var som sagt Arja Aaltonen som jag köpte håret av, och hon sydde fast det åt mig också. Jag ska länka hennes hemsida när den är färdig, för jag kan verkligen rekommendera henne. Håret är av jätte bra kvalité. Alla hårrötter ligger vända åt samma håll, vilket gör att håret kan bli mjukt och inte tovigt. Tre längder, som på fotot, kostar 420 kronor + ca 650 kronor om det ska sys fast. Totalt blev det ca 1000 kronor, och det berodde på att det inte behövdes så mycket hår. Det var riktigt mysigt faktiskt!
    Jag sitter vid datorn hemma, så jag kan inte ladda upp en bild här. Men det finns en bild på det på Bilddagboken. Jag heter Majorcleanup där för er som inte vet.
Just nu har vi en liten julkväll här hemma. Min bror är här, ja det är Marc, och vi lyssnar på julmusik. Det är riktigt mysigt. Snart ska vi göra små gubbar av marsipan och mandelmassa och doppa de i smält choklad :) 
Och till sist, om det finns någon där ute som är intresserad av att skaffa hårförlängningar, så säg gärna till mig så kan ni få Arjas nummer. Hennes hår är verkligen fint.
Ha det bra! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: