Cornelia Andersson

Håltimme

Kategori: Foton

Det är faktiskt en timme. En hel timme. Egentligen har jag lunch nu, men jag sitter kvar vid skåpen. Det är inte för att jag kör någon värdelös bantningsgrej där jag inte äter utan för att vi hade just fika och ja, jag är mätt. Gympan börjar om en timme, så här ska jag sitta i en timme. Så om någon Midgårdare som jag känner läser detta och har rast mellan 10.35 och 11.30 kan du ju komme till E-husets skåp.


Långt hår. Eller kort hår. Jag kommer ju välja långt,  jag är ju nästan där. Och nej det kommer inte se ut som på den förra bilden med det långa håret. Ska försöka få till en verklig bild på det. Tack för alla kommentarer, och jag lovar att klippa mig så sen när jag är less på det långa. Nackdelarna med att skaffa långt är att mitt hår typ kommer gå sönder om jag färgar tillbaka till min naturliga hårfärg, så jag måste gå runt med efterblivna utväxter hur läge som helst. Hoppas det blir värt det.

Kommentarer

  • IDA säger:

    jag skulle ha kommit till dig om jag läst det tidigare... =)

    Nu lyssnar jag på Aqua och funderar på meningen med livet.

    Har du någon aning?



    2009-12-01 | 19:23:38
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: