Cornelia Andersson

Idag har jag:

Kategori: Foton

Insett att Foki inte alls har, som hon själv sa, dålig uppdatering på sin blogg även fast hon är i Thailand. Hon lägger in i princip fyra inlägg om dagen. Lite för mycket enligt mig, med tanke på att hon är i Thailand. Jag menar come on, semester är väl ändå semester? Inte bloggsemester?

I alla fall så har jag också varit och hämtat ut mina analoga bilder från expert. De blev bra, väldigt bra faktiskt. Kommer lägga ut några scannade bilder på dom snart ^^ Idag har jag också gjort ett helt spacat ... till min mamma i julklapp. (hon kanske läser bloggen, men ni får en bild efter jul) Hint: Mycket glitter!
Sen har jag också laddat hem några penslar till mitt photoshop, som jag ska lägga ut bilder på här. Dom är så jävla coola helvete



Pensel 1, blommor



Pensel 2, moln



Pensel 3, massa coola mönster



Pensel 4, rök

Röken är fan coolast, jag är fortfarande imponerad. Hur fan dom lyckades göra den penseln vetefan. Men jag är glad att dom gjorde det.

Förresten, tänkte göra om bloggen. Tänkte få den lite mer såhär:



Ja? Nej?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: