Cornelia Andersson

Jag borde väl

Kategori: Foton

Nu ska jag ladda upp en liten lista med bilder på Moi! Deborde väl finnas här någonstans xD



här var jag väl kanske sex år gamma eller något. Eller midre, men troligtvis sex eller sju eftersom det är ett skolfoto ^^




Här är jag och min syrra när jag var kanske tretton eller så, tror jag. Kolla hur brun jag var! Helt sjukt xD Btw är det här en mer rättvis bild av hur jag skulle se ut i långt hår :)

en väldigt liten på ett firande av Marcs födelsedag för några år sen :D Kanske var tretton där, fast det ser mer ut som tolv med tanke på hur jag såg ut när jag var fjorton xD




vilket är ungefär såhär :D Fast jag hade randigt av gulblonda slingor på sommaren också :)



Sen blev jag blond helt^^ Jag tyckte det var jättefint :)



Femton år, femton femton femton. Kommer nog kännar som jag är femton ganska länge tror jag. Kolla vad fin jag var. Btw, vill ni veta en hemlis?



Balen. Fina, fina balen. Jag tror inte att man kan beskriva mig när jag var femton år utan att nämna Elmer. Man kan inte beskriva mig som sexton utan att ha med Elmer heller i och för sig. Puss på honom<3




Jag och Sofia i somras :) Känns seriöst som igår. Det här en fin hårfärg på mig ändå^^



Och här är jag nu. Mycket kan man säga att jag ändrats, i personlighet jag ändrats ganska så väldigt mycket. Men en sak är säker, jag är fortfarande väldigt söt. Hihi^^

Kommentarer

  • IDA säger:

    åh älskar alla bilder!!!!!!!

    fina du!



    angående smset: antagligen. Och jag menar det på det jobbiga arroganta sättet. Vårt dators iphoto består till 90 procent av bilder på dig och mig.

    Ibland får jag för mig att du har raderat ut år 2007 från ditt minne...

    2009-12-02 | 21:14:58
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • IDA säger:

    PS:

    groteskt snygg bloggdesign!



    blev kär i bakgrunden!

    2009-12-02 | 21:16:05
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Moa Linnéa Lapinniemi säger:

    Jag vill veta hemlighet! :D :D

    2009-12-02 | 21:51:20
    Bloggadress: http://vaniljchoklad.blogspot.com
  • Klara säger:

    Fina fina fina bilder!

    2009-12-02 | 22:03:49
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/
  • Snyggarvid säger:

    Snyggcornelia.

    Om Elmer dör kan jag få dig då? <3

    Nä, nu ska vi inte säga sådana hemska saker.

    Du äger!

    Det var nog allt jag ville säga.

    2009-12-03 | 12:21:23
    Bloggadress: http://amargos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: