Cornelia Andersson

Throw my heart in a cage

Kategori: Foton

Lyssnar på musik jag lyssnade på 2008
Inte bra
Gammal musik ger tillbaka gamla känslor
Och just nu saknar jag att vara kär
Att känna magen kittla och bara kunna le
Men jag vet ju att jag är kär
Och jag antar att det är förälskelser jag saknar
Att kunna ändra hela sig själv för någon annan
Att få vara någon ny
Det känns som att den jag är nu är en avdankad version av någon jag brukade vara
Och nej, jag har inte haft en bra dag
Jag saknar förut
Dum som jag är
Jag saknar det bra
Inte det dåliga
Även fast jag vet att nästan allt var dåligt

GUD VAD JAg ÄLSKAR VANSINNET!!
Jag lyssnar på dom nu, och ja jag älskar dom
Ni är fyra på listan, näst efter Björk, Genesis och Salem al Fakir
Ni ligger före Bob Marley
Nice right?
Jag vill se Vansinnet spela igen
Jag älskar spelningar
Speciellt på Hamnis
Jag kom på nyss att det var det jag saknade
Förut
Musiken innan var live
Och det fick mig att drömma mig till Hamnis
Känna lukten av skoldiscorök
Vara med mina vänner
Och framför allt: Se Elmer stå där uppe på scenen och vara så kär
Och vara så stolt
Och bara älska honom för allt jag är värd

Lyssnar på Out of time, den är min favorit.
Elmer ditt lilla bassolo i den låten är bäst
Rysningar varje gång

Åhå, en Ida
Jag älskar Ida












Thank you and godnight, mina få men älskade bloggläsare
Visst blev det ändå lite mysigare nu?
Nu känns det mer som att vi är några få som sitter runt en öppen spis och lyssnar på fina historier om mitt liv
Hihi
Istället för att jag typ lagt ut min dargbok öppen mitt på torget
Som vem som helst fick läsa och skriva i
Det är lite konstigt egentligen att man gör så
Men det är ju onekligen lite spännande ändå
Fast det här är mysigare ^^

Om ni ursäktar ska jag nu sova och glädjas över den, okej då, fina paljettvästen jag köpte till imorgon. Jag vet jag vet det är paljetter och jag hatar sådant egentligen. Men vafan, den kostade 150 spänn, på rea! Så jag måste liksom ha den no matter what
Och så ful är den inte
Godnatt<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättefint skrivet.



    Och ja, jag älskar dig med.

    Och jag tycker väldigt, väldigt mycket om att sitta runt en öppen spis med dig och några till och läsa om ditt liv. :D : D: D hahaha<3



    Sv: tack!!! tack!! :DD::D:D:D::D:DDDDD

    hehe... jao, bilder är bra. Då kan man vinkla sitt ansikte lite... ;) ...så att det blir bra. ;)

    2009-12-31 | 10:57:26
  • ida säger:

    / nu kommer du tro att du fått två kommentarer och så är alla från lilla mig.



    hihihi

    2009-12-31 | 10:58:21
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: