Cornelia Andersson

Upd8

Kategori: Foton

Jag mår  illa. Idag har bestått av att vakna och inte att vaccinet gett mig eksem(om det stavas så) som ser ut som små finnar. Har en mitt under halsen, typ emellan nyckelbenen som ser ut som en finne. inte ok.
Sen hade jag tre föreställningar, som ägde. Första var rikard och klara på, andra var lisette på och tredje var elmer på. Det gick ganska bra att dansa idag.
Sen for jag med bea på en dansföreställning på operan, som var jättebra.
Efter det åkte jag till Elmer och här är jag nu. Vi har sett två gamla HIMYM och ett Mythbusters. Nu ska jag bädda och sov och elmer ska se ett mythbusters till. Mysigt om man bortser ifrån att jag mår jätteilla.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Gillar verkligen vad du gjort med bloggen! Designen alltså :)

    2009-12-06 | 00:36:39
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: