Cornelia Andersson

Update

Kategori: Foton

Denna dag har ägt!
Först vaknade jag i Elmers mjuka men smala säng. Vi insåg båda snart att eftersom klockan var elva borde vi strax gå upp om vi ska hinna fota något.
Så efter någon halvtimma eller så, visst är vi snabba på att vakna haha, gjorde vi det. Rustade oss bra, trodde vi, och gick typ hundra meter för att ta bilder. Vi blev helt täckta i snö och iskalla. Så vi sprang in igen.
Då åt vi lunch och sen sa vi hejdå till Elmers morfar.
Sen drog vi med Göran till Inter Sport för Elmers skulle få nya byxor minsann. Men de var inge fina, och ingen skrana fick han heller. Så hem igen.
Sen väntade vi, Elmer spelade lite Xbox och jag redigerade bilderna från imorse och fotade de nya på kläderna jag ska sälja. Sen gick vi ner på stan, ungefär kvart i sju, till Ghandi, för vi hade bokat bord till sju. Braa tildsplanering, NOT. Vi kutade, blev jagade av en traktor och skrattade. Det var kul.
Sen åt vi och åt vi och åt vi. Jag åt Chicken Tikka och Elmer Benasås (orkar inte stavning) och till efterätt åt Elmer nåt som i princip var en sockerpenetrerad donut. Jag åt glass med chockladsås. Omnomnom.
Sen ska ni veta gick vi och såg Avatar. Den var bra, men ungefär halvvägs in så gick brandlarmet och vi var tvunga att gå ut. Vi gick runt oc in igen och ingen i personalen visste varför larmet gått. Så vi gick tillbaka in igen. Eftersom de inte kunde stoppa filmen får vi ersättning i form av nya biobiljetter. Blir nice!
Sen fick vi skjuts hem av pappa, for förbi mig och sen promenerade vi till Elmer. Vi jagade snöflingor och såg jättedumma ut, det ägde. Och gissa vad? Elmer har fått en ny säng. Den är 120 cm bred och mjuk som ett moln. Så där ligger vi nu och myser och pyser, och nu ska jag avsluta mitt första inlägg med bara text på väldigt länge.
Snipp, snapp, snut, så var sagan slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: