Cornelia Andersson

Without any fears

Kategori: Foton

Dagens värdaste: Att jag sov bra med Elmer i samma säng inatt ^^
Dagens ovärdaste: Att jag har världens pms
Dagens taggade: Mitt hår!!!
Dagens otaggade: Att det är söndag :( 
Dagens underbara flicka:  Jag såklart ^^
Dagens underbara pojke: Elmer
Dagens kärlek: ELMER ofc
Dagens pinsammaste: Inget än så länge
Dagens roligaste: Elmers miner när han gäspar
Dagens ledsen: Kallt ute:(
Dagens konstigaste: Mitt i natten lät min kusins mobil, hon fick sms, och både jag och Elmer började skratta i sömnen åt det. Sjukt läskigt xD
Dagens kram: Elmer
Dagens kyss: Morgonkyssar
Dagens slagsmål: Vill slå sönder allt idag (fet pms)
Dagens mat: Lussebullar, Wasa Frukost och pasta 
Dagens klädsel: Mammas gröna tunika och grå strumpbyxor
Dagens smink: Mascara och lite eyeliner
Dagens uppvaknande: Elmer kramade mig tills jag vaknade idag (<3)
Dagens stressigaste: Stressar hela tiden helvete
Dagens plan efter detta: lussa hos mormor 


Kommentarer

  • ida säger:

    jag älskar att du gör den här listan... jag är så stolt skapare. Den ska bli känd som den bästa blogglistan jorden någonsin skådat! jajemän. :D :D



    Ditt hår är mycket fint. :D

    Elmer är väldigt skrattskapande. :'D



    Ert lussande var MED STÖRTA SANNOLIKHET underbart vackert, jag missade det, dock med mening, men ändå med ett stänk sorg. För ni sjunger väldigt fint och det är mysigt.



    Dock kan inte jag sjunga så jag ville hellre ligga i min säng där noll procent utskämning pågick. ;)

    2009-12-13 | 15:43:40
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: