Cornelia Andersson

You are my everything

Kategori: Foton

Nu ska vi snart fara och köpa julgranar. Helevete, jul snart.

Malmö ägde inte jättemycket, sov mycket. Dessutom kändes det som att mina bihålor skulle sprängas varje gång vi flög, vilket inte var så skönt. Men vet ni vad som ägde? Kan ni gissa?



Hell yeah, jag har egna bilder på Izzard nu. Kan inte redigera nu, för jag är på Elmers dator. Men jag ska som sagt snart och köpa julgran med min familj, vilket innebär att hämta min dator så att jag kan redigera och lägga ut fler. Jag befarar att jag tog lite för många bilder, typ en bild för varje roliga min xD

Jag har en väska nu, som äger ^^ En Izzardväska såklart :D

Ni kan få några fler oredigerade bilder, som ändå är oskarpa så det spelar inte så stor roll xD

Glad Rikard innan^^, Elmer fotade





Izzardpeppen!!!



Morgonen efter...

Kommentarer

  • ida säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    "morgonen efter"

    HAHAH då var alla på topp! :D :D



    men, ja du, jag tror att jag aldrig har sett lyckligare människor än mathilda, rikard och bea när de skulle få se Eddie Izzard i verkligheten. Så fint. Blir rörd....



    FINT.

    2009-12-19 | 19:41:02
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: