Cornelia Andersson

Bloggnamn

Kategori: Foton

Internet började fungera nu, det var skönt. Även om jag vill känna det som att jag inte behöver internet gör jag tyvärr det. Skulle kunna skriva om hur jag behöver det för att uppdatera mig, lägga ut bilder och gå ut på sidor där jag inte egentligen vill vara. Låtsas som att Amanda och Jessica inte förstår att jag syftar på deras bloggar. Men jag vet att de skulle förstått det ändå, och det är helt enkelt bara löjligt att gömma namn och låtsas. Det ska jag sluta med.

Jag ska fota med min klass idag, i stora fotostudion. Så bilder blir det, imorgon eller senare idag. Kanske stannar på skolan och redigerar för jag kan ändå inte lägga ut på internet hemifrån.

Jag saknar Elmer





Foto: Jessica (maskrosb4rn.blogg.se)



<3



<3 på de där byxorna. </3 på att jag försökte vålda på mig de och så blev det hål i skrevet ;(



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: