Cornelia Andersson

Heejsan

Kategori: Foton

Nu sitter jag hemma hos Klara Stefansson och har ätit middag. Är här med Elmer och hans familj. De har jordens sötaste katt som ser ut som hitler, en alien och har ull istället för päls. Jag svär, det är ull. Den ser ut som ett lam, för den är som baktung. Litet huvud och smala ben men jättestor och plumsig mage. Den satt och sov i mitt knä i typ en kvart, sjukt mysigt.
Mitt hår har blivit längre, och jag har utväxter. Två centimeter mörkblont hår. Mamma och min frisör säger att jag ska göra slingor, och mamma ska typ betala det efter jul. Det går bra, för utväxterna syns inte när jag har utsläppt. Det är naaaajs.
Jag har inga bilder, för detta är Klaras dator. Men ni som god forbid inte vet vem Klara är eller hur hennes Hitlerkatt ser ut, gå in på Klarabloggen.blogg.se och kika : ) Väldigt fin blogg faktiskt.
Here lies Zoe, my dearly beloved wife. Somewhat less atractive now that she's all corpsified...

Idag har jag: Vaknat bredvid Elmer (<3<3<3<3<3<3<3<3), städat, sett HIMYM och Firefly och sen åkt hit. Vi ska snart hem, för Göran ska måla hallen. Lila ska den bli.
Blobb. Klubb. Blogg. Jag har en bild här, som ni ska få. Den är fortfarande ägig.
Förresten, dagens insikt: PhotoScape är bra som fan.

Ha det!

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hihi, vad roligt att du gillar min bloggis. Din är väldigt fin din med! Hitler ligger och stirrar på mig nu på sin lilla filt. Sneaky_cat

    2009-11-15 | 21:44:23
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/
  • Fattigard säger:

    Hitler är ond. Hör du det? OND!

    2009-11-16 | 22:59:04

Kommentera inlägget här: