Cornelia Andersson

Man tittar på språket

Kategori: Foton

Vi ska skriva en novell tills på nästa torsdag. Jag ska skriva mitt andra utkast idag, det kommer bli bra tror jag. Alla i min klass har dissat att skriva om personerna och handlingen och ja allmän skrivprocess innan och bara skrivit. Det gillade inte min lärare. Jag tycker personligen att det blir sjukt mycket bättre om man förarbetar, det gjorde jag och det här har blivit mycket bättre än någon novell jag skrivit förut redan. Så det är ett bra tips, att skriva ner alla tankat om personer, handling, konflikt osv.

Var hos min moster med henne, två kusiner, mamma, bea, david och en kusins flickvän. Det var jätteroligt och framförallt gott! Min moster är en gud på att baka och det hade hon minsann gjort också. Mumma säger jag bara.


Kommentarer

  • IDA säger:

    gud så gott det lät.=)=)=))))))))



    men vänta hallå. när hann ni med det? ;D

    2009-11-30 | 21:19:26
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: