Cornelia Andersson

Nu är det chill

Kategori: Foton

Jag är orolig att en massa människor ska ner i stora idag. Hoppas inte det. Jag ska ju dit liksom. Ska fota med Olov, Jessica och Elmer. Olov dyker upp strax, Jessica efter tre och elmer typ halv fem xD Han slutar sjukt sent. Undrar bara hur vi ska hinna innan lärarna drar hem.

Ska ta bilder så att jag kan lägga in en till tävlingen "Vänskap" på Bdb, och andra roliga. Bara inte Olov vill fota mig så mycket, inge kul. Jag gillar inte att vara modell.

Snart är min klubba slut, intressant va? Om inte det, läs mina fina listor igen. De är riktigt fina.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske finns det något som intresserar just dig.

    Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

    Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



    Ha det bra//M

    2009-11-25 | 13:31:26

Kommentera inlägget här: