Cornelia Andersson

Stilted

Kategori: Foton

Jag vet inte vad jag göra. Jag blir ledsen hela tiden och för allting, men det är ju på riktigt. Det är inte något pmsigt utan jag menar det, det är bara så mycket oftare än vanligt.
Jag vill ha långt hår. Nej, det vill jag inte jag vill ha kort hår. Fast långt hår är himla fint. Men kort hår är så himla fin och det såg ut som att det skulle bli fint. Men om jag klipper mig tar det så lång tid innan jag kan skaffa en ny frisyr. Men om jag klipper det så att det liksom bli kortare i nacken och sen längre kommer det ju bli som en sån där cool page-frisyr sen och det är ju bra. Så jag har ingen aning alls. Jag tror att jag bara kommer vänta. Det är det enda jag kan välja utan att någon dampar sönder på mig. Jag hatar att inte kunna få bestämma själv vad jag vill göra med mitt hår. MITT hår.
Nu är jag hos Rikard med honom, Klara S, Ida och Elmer. Men Elmer är dum. Han gör som André tydligen gör: blir arg tillbaka. Jag menar visst om jag blir arg är det klart att han också blir det men på något sätt väntar man sig ändå inte det? Man tror att man har rätt att blir arg utan konsekvenser. Eller hur Sofia?
Vi har ätit pasta med köttfärssås. Jag, Klara och Ida gjorde den, Klara kokade pastan, Elmer dukade och Rikard... ja, klagade xD
Cornelia exits!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: