Cornelia Andersson

Umeås hetaste par

Kategori: Foton

En lista, på de hetaste (att personerna i paret är attraktiva alltså) paren  i Umeå:

1. Kasper och Pekka! Jag svär, jag dör på bådas attraktivitet. Blir avis på hur fan smal Pekka är och hur hon ändå har de hetaste höfterna ävör. Good for you Kasper säger jag bara^^



2. Klara och Rikard. Klara är en het tjej. Plus att hon har jordens sötaste hår^^



3. Elmer och jag. Sjukt ego, men det är för at Elmer är snygg. Jag drar ner oss till en tredjeplats, men Elmer ligger egentligen på första. Ofc.



4. Klara och Alle. För Klara är smokin'



5. Towe och David ofc! Som en vis man en gång sa om Towe: "Sjukt snygg"



7. Lo och Björn ofc.



8. Oj! Jag höll på att glömma Henrik och Enya, om ni fortfarande är ihop. Det vet jag inte för jag har inte träffat herr Henrik på ett tag nu. Senaste saken jag hörde om dig var att några grabbar från din skola beskrev dig som grabben med tjejthights. Det tyckte jag var kul.




Kommentarer

  • IDA säger:

    jättefin och rolig idé!! :DDDd



    snart coco. Snart kommer jag att vara med på den där listan. jag + ngn,förstås. det var ju det.... :/

    2009-11-25 | 19:46:43
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Kasper säger:

    PEKKA ÄR SNYGGAST

    2009-11-25 | 19:57:31
  • Klara säger:

    Åh, se fint!

    2009-11-25 | 23:12:30
    Bloggadress: http://klarabloggen.blogg.se/
  • En vis man säger:

    Haha, nr 5

    2009-11-28 | 11:03:25

Kommentera inlägget här: