Cornelia Andersson

Where is the love?

Kategori: Foton

Jag är fett hyper för maten var inge god och bajs och bajs. Moa försöker övertala mig att New Moon är min favoritfilm, det är det inte. inte inte inte inte. jag lyssnar på Where is the love, därav (vad heter det på engelska? skulle skrvit det om jag kommit på det men det gör jag inte) titeln, och hela klassen sjunger typ med xD den är väldigt bra faktiskt.
Jag.Vill.Fota.
Eller jag vill ha bilder som jag fotat som jag kan lägga ut. Vill vill vill. att de ska se ut ungefär som marlenes nya bilder på viola. de äger juu.





De tre sista är faktiskt oredigerade

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Sv: Det kan jag säkert göra! Dock så har jag fullt upp med praktik och informationskampanjshelvete (nästa år kommer du att ångra för allt vad du är värd att du valde media) de närmsta två veckorna, men sen så!

    2009-11-19 | 22:49:10
    Bloggadress: http://surrealistiskt.blogg.se/
  • IDA säger:

    älskar where is the love. <3

    2009-11-20 | 14:36:54
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: