Cornelia Andersson

Yeah

Kategori: Foton

Låtar som har

Har gjort mig glad:
Lazarus - Porcupine tree

har gjort mig ledsen: Moving to New York - The wombats
Påminner om en vän - Hide and seek - Imogen Heap
jag vill dansa till: We like sportz - The lonely island
jag vill dansa ännu mer till: Det snurrar i min skalle - Familjen
Lugnar ner mig: Talk of the town - Jack Johnson
jag lyssnar på för att bli pepp: It's oh so quiet - Björk
påminner om kärlek: Let's dance to joy division - The wombats
påminner om gamla tider: Breakeven - The script
påminner om ångest: Hide and seek - Imogen Heap
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Lazarus - Porcupine tree
är väldigt, väldigt bra: Dancing with the moonlit knight - Genesis
lyssnas på i ilska: Crossings - José Gonzales
jag lyssnar på när jag är kreativ: Human behavior - Björk
påminner om sommardagar: This is who I am - Salem al Fakir
påminner om våren: Goodnight and go - Imogen Heap
påminner om en bra film: 1x2x3x4 - Från tjenare Kungen
påminner om staden jag tycker om: En av Björk jag inte kommer på namnet på
jag lyssnade på när jag var 13: Hela Markus Fagervalls första album
jag lyssnade på när jag var 14: Headlock - Imogen Heap
jag lyssnade på när jag var 15: Trains - Porcupine tree
jag lyssnar på just precis nu: It's not my time - Three doors down


Kommentarer

  • Ida säger:

    this is who I am och markus fagervall.... båda två väldigt länge sedan.

    även fast jag säkert inte var med under de där sommardagarna så har du rätt i att den låter verkligen påminner om sommar för länge sendan.

    2009-11-13 | 23:57:14
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: