Cornelia Andersson

Bilder från helgen

Kategori: Foton

Ja, here it goes. Min helg i bilder, och ord. Men mest bilder. Jag börjar med lite outfit-bilder



För det första klippte min mamma min lugg kortare, tänkte rent praktiskt att det är drygt att behöva klippa på den hela tiden.



Tröja: För mig från Sandra Pahlm (Pahlm.blogg.se), för henne från Gina
Linne: Fick jag av Elmer ^^
Byxor: H&M för en hunka





And then the make-up of today^^



And the make-up of this saturday^^

Och nu till några riktiga bilder : D



















Och så en skithärlig men helt orelaterad bild som jag bara älskar



Kommentarer

  • pida säger:

    åååh hahahah trästocksrikard. :D

    2009-10-04 | 23:03:37
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • karre säger:

    jag stal så en av de där bilderna nu

    2009-10-04 | 23:59:20
    Bloggadress: http://tackytatse.blogg.se/
  • karre säger:

    Kan du skicka de där bilderna från den kvällen till mig?

    2009-10-12 | 20:37:43

Kommentera inlägget här: