Cornelia Andersson

Human behavior

Kategori: Foton

Jag har fixat till en bild jag ska lämna in nästa vecka nu, blev inte jättenöjd men ja det kan man ju inte alltid bli. Sen har jag gjort en bild till en bdb-tävling, Rosa gärning heter den.
Idag läste jag ut boken Svenne. Den är faktiskt riktigt bra, går fortfarande runt och tänker på det som händer i den. Trodde den var skit först, men det är den inte. Man måste bara vänja sig vid hur författaren skriver.

Dagens bästa: Elmer. Han äger, kan göra mig glad när som helst. Jag älskar att somna brevid honom och att se honom nyvaken.
Dagens sämsta: Slut på godis. Sög.
Dagens tanke: Jag älskar att slippa folk. Slippa bråk, ha det tyst och lugnt. Älskar att slippa drama.





Min nominerade bild till Rosa gärning



Min bild till uppgiften att montera ihop flera bilder och skapa en känsla som jag fått i skolan


Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha, slippa drama.

    2009-10-11 | 22:44:00
  • Anonym säger:

    dramaqueens focki'n socks!

    2009-10-12 | 12:32:51
    Bloggadress: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
  • Anonym säger:

    they do!

    2009-10-12 | 13:33:52
  • idajjjjj säger:

    men du!! bilden på sömn/kärlek blev ju jättebra! <3 mycket bra med stjärnorna :D

    flying ... :]



    jag vill också ha en pojkvän

    2009-10-13 | 12:12:04
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: