Cornelia Andersson

Säljes säljes

Kategori: Säljes

Nu ska ni få se. Jag har några plagg hemma som jag ska sälja, så ta gärna en titt på dom och se om någor passar dig.



Det här är en blå/vitrandig tröja (som ni ser) och såhär ser den ut på mig, jag har storlek 38 i kläder. Så det är bara att du tänker ut hur den passar på dig.
Pris: 30 Kr



Som sagt, passar väl ungefär storlek 38 och neråt skulle jag tro.
Pris: 30 kr



Här är en långärmad röd tröja i lite tunnare tyg, en herrtröja.
Pris: 30 kr



Blå tisha, passar storlek 38 och neråt den med. I lätt, tunnt tyg. Kan bli lite genomskinlig som ni ser, men den är hemskt skön.
Pris: 20 kr



SÅLD!!



SÅLD!!



Jätteskön grå kofta som ser lite lagom julig ut med sina grå och röda färger. Tror inte att folk med så mycket längre armar än mig passar i den, kanske bäst att prova det innan köp.
Pris: 50 kr



Jättebekväma grå byxor, ärvda av farfar. Lagom tunnt och luftigt tyg väldigt bra storlek på fickorna om jag får säga det själv.
Pris: 65 kr

Så där ja^^ Ni kommer nog se mer av det här i framtiden, jag tycker om att förnya min garderob. Har redan tömt den flera gånger så jag har några plagg att sälja om man säger så. Hoppas ni gillare : )
Ha det!

Kommentarer

  • anette säger:

    Jag vill ha kjolen!

    Eller titta på den iallafall, såg väldigt fin ut. Men vi snackar om det imorgon på skolan istället för jag antar att dte blir lite svårt att få svar tio i 12 på en söndagsnatt.

    2009-10-04 | 23:48:42
    Bloggadress: http://www.an1sp1.blogspot.com/
  • cornelia säger:

    It's a date!

    2009-10-05 | 08:31:30
  • PUKKA säger:

    HELÅ, om inte anetten köper kjolen vill jag också kika på den!

    och den randiga tröja typ ;D

    2009-10-05 | 20:52:53
    Bloggadress: http://ochjagbryrmiginte.bloggs.se
  • Annika säger:

    Jag skulle kunna tänka på den blåvitrandiga tröjan!

    2009-10-11 | 11:29:36
    Bloggadress: http://chocolatejesus.blogg.se/
  • Astrid säger:

    ÅH, JULKOFTA, VILL HA.

    2009-10-13 | 18:32:45
    Bloggadress: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här: