Cornelia Andersson

Sweet sixteen

Kategori: Foton

Ja det är spetty sweet. Känns inte så speciellt, men jag älskar att fylla år. Fick en azesome tröja, en ägig mössa, en massagegrej som man her på stolar och DET ÄR NICE, jag fick en iCurl och örhängen och ja en massa som jag inte minns just nu. Har en hemlig present som jag ska få klockan fem idag.

Det finns personer jag flytt och det finns personer jag bara glidit ifrån. Som Leila. Har kommit på att jag aldrig träffar henne, säger knappt hej om vi inte kollar varandra rakt i ögonen. Jag har haft mina anledningar men det har bara haft att göra med osäkerhet. Hon gick förbi nyss och jag kände verkligen för att krama henne. Kan vara för att jag saknar henne men det kan vara för att Moa sitter bredvid mig och spelar värsta ledsna känslomusiken.
Måste bjuda henne till imorgon kom jag på.

Jag hade trevligt 2008. Jag var inte mig själv och jag var inte så speciellt glad med alla jag var med, mest bara Elmer, men jag hade trevligt. Inget jag skulle vilja vara med om igen men jag minns det med ett leende på läpparna i alla fall. Jag är glad att alla som fanns för mig då fanns för mig, och jag är glad att alla som inte var nice inte var det. För jag tycker om den jag är nu. En självsäker, glad tjej som måste vara lätt att bli vän med eftersom alla i min klass lärt känna mig värsta bra. Fick två grattiskramar idag till och med^^ Jag älskar mig själv och jag vill tacka alla som gjort min till detta. Tack. Mest av allt vill jag tacka Elmer för att han finns. TACK<3 Du är helt klart bäst och jag hade inte varit såhär om det inte varit för dig. Jag älskar dig.



















Såhär skulle jag kunna fortsätta hela dagen. Måste ge mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: