Cornelia Andersson

Yeah

Kategori: Foton

Jag borde ha bilder här. Vänta, det har jag. Inte alla som jag vill ha dock, failade på att ladda in dom på USB-minnet för ibland är min hjärna paj.
Igår var jag och Elmer hos Mathila (inte MM) och firade hennes fördelsedag, som var för länge sedan xD Det var kul : ) Vi lekte mörkerkurragömma i hennes trädgård (jag är inte så bra på den leken) och så lekte vi maffia, sjukt roli lek!, och så såg vi på Corpse bride^^
Imorse vaknade vi stressade för vi var sena, skulle vart hos Elmer halv nio och vi vaknade 09.17. Det sög lite. Men sen åt jag Nesquick (eller hur det nu stavas) så ja e klad!



Now for some photos









Egobilder!









och nu några konstiga





Ha det!

Kommentarer

  • ida säger:

    det är lite knepigt, det här med färgen.. hahahah hittade ju knappt kommentarrutan x'D

    Men det är mycket fint!

    Och bilden på lyktan och träden är också jättevacker. Dramatiskt med svart bakgrundsfärg!

    Och hehe, bilden på mig och mathilda var ju fin. Pussmunnen ser ut som utslag XD



    DET ÄR HAGASKOLAN!! Eller hur? bilden på dörren. det är vid skåpen där vid trappen...? nostalgi :]



    Bilden på blomma när jättefin och egobilden på dig med nytröjan är skitsnygg.



    så. slut på kommentar. :D

    2009-10-27 | 12:20:55
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: