Cornelia Andersson

Crazy time

Kategori: Foton

Har roligt i skolan. Är smygsktyig på Multimedialektionerna, men inte frivilligt. Är väl inte mitt fel att jag är den enda med datormus och därför gör finast markeringar, och inte mitt fel att läraren skryter om mig. och inte mitt fel att jag har gjort markeringar förut.
Nu har vi ELVAlektion. Min ELVA är nice. Nu kom Lo in, och gick ut igen. Hon slängde upp en plasch på ett skåp och sen gick hon. Hon är väldigt fin, men det känns inte som att det är samma människa som jag träffade när jag var liten. Eller så är det exakt samma människa och jag kanske inte minns hur hon var. Hon har väldigt fina kläder och fint hår.

Känns kosntigt att vara minst igen. Nyss var jag störts på skolan, förvöntades kunna saker. Men nu förväntas inget. Dom tror inte att vi vet hur Einstein ser ut ens, inte hur man gör ett lasso eller markeringar. Dom tror inte att vi kan någonting.
Vera har slutat i våran klass. Suger.

Hatar att skriva inlägg när folk ser på.





Länge sedan, förra rockkrock.



Det var en gång när jag och Olov satt med Leila på busstationen och väntade på hennes buss hem.



Ful bild jag gjorde förra sommaren. Men jag gillar bilderna som är på.
bild 1 och 2 fotade jag på McDonald's nån gång, bland de förstå gångerna jag träffade Lo som tonåring.
3 Fotade jag på Frasses, var nog på samma dag. Iaf samma sommar. 4 var utanför bibl. Olov är egentligen med på den bilden också. 4 fotade jag på Rockkrock. 4 Vad på bstn.


Hoppas vi kan vara hos Olov i helgen, då blire jag, Elmer och Olov hos han med pizza, filmer och ok.
Det blir ok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: