Cornelia Andersson

Hah

Kategori: Foton

Postat av: Killen med Koll
Alltså, jag känner att det första handlar delvis om mig. 
Bara så du vet, så såg vi inte ens att du satt där förrän vi gick. Allt är inte om dig, bruden.
Fan vad cool du är som kan trycka ner mig, men inte kan stå ut med att jag är i samma rum som dig. Jag försökte inte trycka ner dig, om det är det du tror. Jag blir bara så irriterad på folk som hela tiden vinner och får det dom vill, och på att jag alltid hamnar sist.
Så för att reda ut det hela: Jag försökte inte trycka ner er, jag pratade om gulligullpar i allmänhet. Jag hade sjukt mycket pms och var allmänt irriterad. Jag gulligullpratar också, såklart. Blir sjukt irriterad på mig själv när jag gör det också. Jag syftade på er, visst. Men ni är inte de enda som gör så, det var inte det jag menade. Förlåt om det sårade er, men min blogg har mina åsikter och just då var min åsikt att ni var irriterande. Förlåt.

Kommentarer

  • Karre säger:

    Det blev ändå nästa helg.Kanske.

    2009-09-10 | 00:53:41
    Bloggadress: http://tackytaste.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Jag tycker inte du borde be om ursäkt. Jag tycker också gulligullpar är väldigt störande. När man verkar behöva bekräftelse i ett fast förhållande är man nog inte så säker, och jag tycker det är ganska sorgligt. Om Petter väljer att ta åt sig av något du skrev (när du inte ens skrev ut namn) så är det hans problem. Så som sagt jag tycker inte du borde be om ursäkt.

    2009-09-14 | 14:42:29
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha lol

    2009-09-14 | 22:45:30
  • Killen med Koll säger:

    Alltså, klart man fattar vem det handlar om då hon faktiskt sitter bakom... Krävs inga namn.



    Bekräftelse för att man snackar fint med varandra? För att man är kära? Du är nog ute och cyklar, bruden.

    Vad sjutton har det med bekräftelse att göra?

    2009-09-14 | 23:45:18
    Bloggadress: http://killenmedkoll.tk
  • Cornelia säger:

    Petter borde sluta kalla folk bruden. Och sluta bli onödigt irriterad över saker som har med honom att göra. Men jag antar att det betyder att han faktiskt tar åt sig av det jag säger. Lol.

    2009-09-15 | 15:32:33

Kommentera inlägget här: