Cornelia Andersson

I can sing this song so blue

Kategori: Foton

Jaha, här sitter man. Väntar på Ida, hennes lektion är visst tråkig. Det är någon som skriver ut saker som hållt p med det i typ tio minuter konstant nu. Jag lyssnar på Lady och den låten ger mig fan rysningar. älskar trumpeten, helvete. Petter sitter på andra sidan korridoren och hostar. Den här skolan är så konstig. Alla är här. Alla jag bara sett på deras bloggar eller så, finns i verkligheten. Dessutom i samma byggnad och samma korridorer som jag. Känns sjkt coolt, kostigt, läskigt och bara... Awesome.

Idag ska jag först vara med ida. Jag vill att vi ska sminka oss och ta coola bilder med blixt, det vore roligt. Hoppas hon är på, det är jag. Än så länge. Men först vill jag äta och ladda min kamera. det går hon garanterat med på, för min lilla Ida är hungrug, det har hon sagt. Det gjorde ont i armarna att skriva såhär, ska nog sätta mig på ett annat sätt snart om jag orkar. Det gjorde jag.
Sen ska jag och elmer vara med Olov, vad vi ska göra vet jag inte. Olov vill nog spela på sitt Xbox, elmer vill spela dator hos sig och jag vill fota. Jag tror att vi kommer kolla film, brukar bli så. Jag tycker att om Olov läser det här ska han lova mig att jag och Elmer får sova över lördag till söndar för så får man amerikanska pannkakor till frukost^^ det är nice. Men bara om inte hans föräldrar är hemma, för om dom är det ska Olov Polov Pålsson på fest med Angelina Jolie.

Juste, min försöksbild. Lol. Jag klippte in tusen löv och gjorde en spiral i tusen färger av dom, sen frila jag en tjejs ansikte och la det uppepå himlen som är bakgrund.


Kommentarer

  • johaaaaaageeeeen säger:

    jag ville väldigt gärna gör det.



    oooh hoj, vad hände? mackor och fastväxning i erat kök.

    2009-09-02 | 16:55:49
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: