Cornelia Andersson

Ja ni, tjejor och killer

Kategori: Allmänt

Sitter utanför Elmes baslektion, men hans dator, och lyssnar på not-on-album-tracksen på Reginas nya skiva. Dom äger, men dom säger mig ingenting ännu för jag har inte lyssnat nog mycket på dom.

"People lite to say that you have changed
Well ofcourse you have changed
You've changed
You've changed
You've changed

But leaves become most beautiul
When they're about to die"


Jag har en lista, listor äger.

Dagens vill ha:
LÅNGT HÅR, MIN LÖN (800 spänn!!) I CASH!!
Dagens klädsel: Tjocka svarta korta skor med ull i<3, vita thigts, lila shorts, svar/vit tröja som jag köpta igår och en vit skjorta
Dagens frisyr: Pannlugg, orange mössa och uppsatt under den
Dagens händelse: Hittade billigt fika, bjöd på ägig tröja (http://pahlm.blogg.se/2009/september/saljes-vit-troja.html?_tmp=f09089b347f557a543b5932665f454d76aeb7005)
Dagens låt: Lady
Dagens planer: Vara med Elmer. Vi ska iväg snart och fota, tror jag. Sen ikväll ska vi spela hans nya Turtlestvspel, se på Turtlesilmer som jag har och spela andra tvspel. Det kommer äga : D
Dagens saknad: Sömn och ork och gula löv
Dagens dummaste: Min mattehjärna. Och hon som trodde att en datormus vägde två kilo.
Dagens sjuka: Phett med träningsverk i låren, och ont i axeln som vanligt :(
Dagens drog: Socker och kärlek
Dagens roligaste: FOTC
Dagens favorit: Min favoritlåt av Regina, Lady.
Dagens köp: Har lagt bud på Sandras (Pahlm.blogg.se) vita tjockträja hon säljer på sin blogg. Annars är det dom sjukt billiga mockarutorna dom säljer bredvid cafeterian^^
Dagens godis: Godis och godis, har bara fiakt idag. Köpte födelsedagsfika åt Elmer^^
Dagens humör: Trött och kall
Dagens ord: Mandelmassan (snabbord för att beskriva läsken Dr Pepper, som smakar mandelmassa)

Kasper, om du läser det här, borde vi verkligen börja skriva dagens på våra bloggar. Det är en ägig idé ända sen vi kom på det i nian eller åttan.

Kommentarer

  • sandra säger:

    sv: men himlarns kul :D vi får ta det på fredag eftersom jag inte kommer på skolan imorgon :) see you then! jag sms:ar och om jag glömmer så kan du sms eller ringa mig - 0731-836389

    2009-09-30 | 20:28:21
    Bloggadress: http://pahlm.blogg.se/
  • pida säger:

    phett fint med tröjan! :D

    2009-09-30 | 22:49:54
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • karre säger:

    Det är en kung idé. Men bara ibland :(

    2009-10-01 | 10:30:06
    Bloggadress: http://tackytaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: