Cornelia Andersson

Lista, förhoppningsvis

Kategori: Foton

Ska försöka få ihop en liten lista. Eller bara massa förklaringar på gamla bilder.

Ah, den här gamla bokälsklingen. Jag läste den innan jag hade argumentation på svenskan i nian. Skulle argumentera för kött mot kasper, den arga veganen. Det gick... mindre bra xD Men det var roligt och boken ägde^^

Den kvällen ägde faktiskt. Någon slags tvspelskväll var det väl, men det var mest massa chill i Elmers rum. Vi spelade Mario och Rush and attack, tror jag. Sen ville Olov bli fotad, och få bilderna, och så då fotade jag alla tre^^ Det var roligt :D

Det var en eftermiggad då jag la mig på rygg i en tältsäng som var utbäddad för att farmor och farfar sovit över, och fotade mig själv. Det var fint, tror aldrig jag känt mig så vacker varken innan eller efter det.

Det var en eftermiddag det här också, det var vinter eller höst ute. Efter en av våra första duschar tsm. Älskar att duscha med dig Elmer<3



Jag satt ensam på gräset och väntade på skjuts efter rockkrock -08, vet inte varför jag var ensam. Tror att Elmer skulle stanna längre eller nåt, allt jag vet är att det slutade med att jag gick hem själv längs med ÖK. Sen dök Elmer upp lite senare och så åt vi gofika. Det ägde<3



Åh, så fint. Det var på sommaren -08, i början av deras bögerier^^ Vi var utanför folkets hus, vet inte varför, och jag hade just visat alla nummer två av Tarelugnt, den på rosa affisch. Söta pojkar det där<3



Det var inte alls så länge sedan, men det var  ibörjan av det ledsna, det onda. Det var dagen då jag fick veta.



Inte så snygg bild, men eftermiddagen ägde. Jag gick runt ensam i min trädgård och fotoraferade en jäkla massa egobilder. Det var höst och oranga löv överallt. Hade på mig en knallgrön kläninng, det var fint.



Jul, jul, strålande jul. Det är min lillebrorsa David som fotat.



Trästock -08, typ min ända bild därifrån. Iaf den enda på skoldatorn. Gillar bilden uta bara helvete dock.



Det är min snälla syster bea angelica som fotat, ska visa en bild på henne också.

Här är hon, min blonda syster. Den här är fotad i Avan, där farmor och farfar har stuga. Det var roligt.





Asså sf-parken 2008 ägde. Var typ där varje jävla dag xD Ibland med de här kusarna



Kommentarer

  • Moa Linnéa Lapinniemi säger:

    Det var inte alls så länge sedan, men det var ibörjan av det ledsna, det onda. Det var dagen då jag fick veta.



    Vad för ledsent, vad för ont?

    2009-09-28 | 16:06:53
    Bloggadress: http://vaniljchoklad.blogspot.com
  • Cornelia säger:

    Får jag inte säga.

    2009-09-29 | 13:10:27

Kommentera inlägget här: