Cornelia Andersson

Tjära Gudd

Kategori: Foton

"Kära mormors flyghatt. Jag vill ha min favorittå för den är bakochfram och ungefär tre. Puss och sex innan äktenskap."

Idag har jag: Vaknat 05.30, klivit upp, klätt på mig, tagit mig hemifrån, cyklat till Elmers hus, tassat in och upp för trappan och ner i Elmers varma säng. Sen sov vi tills klockan sju i hans varma säng i varandras armar och det var typ den mysigaste timman den här veckan.
Vi vaknade igen klockan 07.00, klev upp 07.30 och gick ner och åt mackor och drack te. Sedan åkte vi förbi mig och vidare till skolan.
Jag häckade utanför Elmers klassrum under hans första lektion, kramades med Elmer under hans tio minuters rast innan hans nästa lektion och sen gick jag till min Multimedialektion.

Skola, skola, skola. Multimedia = Photoshop = lite väl lätt men nice. Kul att kunna saker flr en gångs skull. Längtar tills jag kommer lära mig saker av kursen.
Raster efter lunchen, helt okej men åt inte så mycket, var såhäääääär rolig. Jag och OllePollePenisStrata drev med kristna och jag fick veckans skratt. Det var kul, kul, kul!
Sedan hade jag jordens flummigaste mattelektion. Det är något med matte som gör att jag börjar skämta och skratta jättemycket. men jag räknar också, bara kanske inte fortast i världen. Men min hjärna har inte kommit igång i gen efter sommaren så.

Moas dagens citat: "Har jag smink under ögonen... Eller inte...? - Cornelia Andersson på matten.
Jag var tvungen att veta för jag ville klia mig i ögat.

Dödens lag. Dom här stolarna är en mil från datorn så jag kan inte luta mig tillbaka samtidigt som jag skriver. Får ont i ryggen. Jag sitter i E-huset och väntar på Ida Johaaaageeen! Vi ska hänga efter skolan Jaoo

Går en kille i MP1B som typ är Henrik. Och man inte tittar är dom typ identiska. Dom pratar typ exakt likadant, både till röst och prat om ni förstår vad jag menar xD DOM SKRATTAR EXAKT LIKADANT. Jag saknar Henrik förresten. Kom på det när grabben skrattade.

Hallå världen, jag vill också ha två tusen kronor att handla kläder fööör : ( : ( Orättvist!!
Dumma

Hmm, nu ska jag nog PSa mig. Ska frilägga något bara för att jag kan. Kan lägga upp min fula testbild sen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: