Cornelia Andersson

Det är klart Axor ska med

Kategori: Foton

Nu är jag tillbaka! Har ni saknat mig? Klart ni har. Vet ni vad ni saknad ännu mer? Bilder. Eller hur? Jag visste det! Men tyvärr ska ni inte få några bilder idag för jag orkar inte. Jag har just varit i England och sen på Urkult och igår hade jag filmkväll och idag har jag varit ute och sprungit och hänger för tillfället med Ida och Rikard. Vi ska eventuellt på bio ikväll. Så skönt att få göra saker hela tiden, jag gillar inte att vara uttråkad. Det blir en hemsk vana och en rutin man aldrig tar sig ur. Så det här är grejer det. Sedan ska jag ju till Stockholm på en till festival senare denna månad. Det kommer att äga! Taggaaaaar att sommaren ändå inte är över.

Åh livet just nu

Mums

Ha det !







Ponyo <3

FÖRRESTEN! Tack olov för en fantastisk spellista ! KRAM

-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: