Cornelia Andersson

Felt like no one could hear me

Kategori: Foton


FUNFACTS!
Jeij

1. Jag lyssnade sönder, inte helt sönder men stört ofta, på Kelly Clarksons första album när det var nytt. Ett av de enda albumen jag riktigt minns att jag köpt i skivaffär osv. Kan varenda ton och ord och jag tycker fortfarande att låtarna är helt fantastiska.



2. Jag tänker otroligt mycket. Inte bara tankar utan planer, argumentationer, sångtexter, you name it. Och inte bara ibland utan hela tiden. Heeela tiden. Är därför väldigt borta ibland speciellt när jag är trött. Jag tror att det är därför jag är så pass kreativ, på så många plan. Jag har en massa idéer i huvudet samtidigt.
P.S Har dessutom alltid minst två låtar i hjärnan som jag spelar upp för mig själv. Varför har jag ens en iPod? Frågan är ju



3. Jag lägger stor vikt vid att vara snäll och god, såklart endast mot de som förtjänar det. Men jag har varit väldigt orättvis och idiotisk i mina dagar, har dock insett att så kan jag inte hålla på (det var på tiden), och tänker nu ofta mycket mer på andra än mig själv. Mer än man tror. Jag vet att endast mina vänner, speciellt mina närmaste vänner, kan se det här helt och hållet. Alla andra tror väl att jag är otroligt självgod och skrytig. But what else is new.



4. Jag är uppvuxen stolt. Visst har tonåren dragit med sig sina vågor med självtvek och det är absolut inte över ännu, men innest inne ligger ändå en stolthet. Jag tycker att det är väldigt dumt att inte vara stolt, hur ska man kunna göra något alls om man inte kan stå för det? Så därför är jag stolt, osäker men ändå stolt. Det är mest en överlevnadsinstinkt tror jag, men det funkar ju så what the hell.



5. Jag är smartare än jag tror de flesta inser. Det är faktiskt sant. Eller inte speciellt högintelligent så att jag världens högsta IQ och är superbra på matte och liknande, men jag är... vis. Det har jag insett själv och jag tänker inte skämmas över det. Det är sanningen, baby.



Hihii fin bok jag valde


6. Jag är väldigt nostalgisk av mig. Ser jag bakåt i tiden är det alltid vemodigt och så men jag kan inte låta bli. Jag lever tyvärr väldigt mycket i det förflutna, jag har svårt att uppskatta det som händer när det händer. Men det ger mig i alla fall intrycket av att mitt liv varit väldigt fint, vilket det också har.



7. Jag ska flytta till Göteborg med Marklund, Lotta och deras kompis What´s-her-face (nämde jag att jag har jätte dåligt minne?) senare! Taggen är total



Sådär ja! Om det är något annat ni undrar är det bara att fråga ^^

Ha det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: