Cornelia Andersson

Humiliation will be on you

Kategori: Foton



Okej, ni vet hur jag tidigare jämfört människor i min närhet som jag kunnat observera med djur? Att jag även jämförde mig själv med ett rådjur baserat på mitt utseende och min skygghet osv. När vi under den här sommaren var på en djurpark i någon stad här i landet, minns inte vilken, hittade min familj det djur de tycker att jag är. Jag kan tyvärr inte annat än hålla med. Tyvärr säger jag för att djuret i fråga är inget mindre än:



Ja, du hörde rätt. Ett jävla lamadjur. Nej okej, de är faktiskt väldigt söta. Personligen har jag alltid tyckt att deras utseende är som jag föreställer mig att det ser ut när småbarn försöker rita hästar. Jag fotade de sötisar vi hittade, bläddra ner så får ni se!









För att avsluta detta inlägg vill jag bara citera en väldigt rolig låt, skriva den mening ur låten på vilken jag nu varje gång jag lyssnar på låten svarar "yes". Någon som kan gissa? Inte? Okej:

Have you ever been told that you look like a lama?

-

Kommentarer

  • kasper säger:

    BRA LÅT ehehe

    2010-08-21 | 23:43:48
  • Cornelia säger:

    Sv Karre: Hah ja very much so

    2010-08-22 | 01:32:50
    Bloggadress: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här: