Cornelia Andersson

Du har fått ett missat samtal från din mamma

Kategori: Foton

Jag skriver alltid en rubrik som har med stunden att göra. Det som står nu sa Peter, som sitter bredvid, för en sekund sedan.
Jag hänger med många grabbar. Det har jag gjort sedan 2008. Jag tycker att det är skönt, avslappnat, härligare än med vissa tjejer. Eftersom jag tycker att normen för hur tjejer ska vara, som många synd nog agerar efter, är så sjuuuukt dryyyyyg!!! Lätt irriterad, bryr sig mycket om romantik och sånt crap och förväntar sig att killar också ska göra det, och åh.Jagorkarinteriktigt
Jag ska be min syrra om hjälp med matten, hon kanske kan hjälpa mig förstå bättre.
.

Kommentarer

  • karre säger:

    Aww sög ju. Men ändå, vill se live.

    2010-12-13 | 14:42:13

Kommentera inlägget här: