Cornelia Andersson

Looks like I'm driving my friends all crazy

Kategori: Foton

Idag är jag seg. Vaknade sent osv. Bara gått på promenad, inte något mer. Jag tänkte att jag skulle fråga vilka som läser / vad ni vill att jag ska lägga upp här. Men jagvetinte. Tror inte att någon kommer skriva något såatteh. Om ni svarar på detta så säger vi att det var jag som frågade, men om ingen skriver något kan vi ju låtsas att jag aldrig skrev detta.
.

.

.
Det här är de bilder som finns på min stationära hemma.
.

Kommentarer

  • typ som nu, dina asm bilder och hur asm jag är säger:

    marklund

    2010-12-07 | 15:33:57
  • typ som nu, dina asm bilder och hur asm jag är säger:

    marklund

    2010-12-07 | 15:34:36
  • ida säger:

    hahaha, det var ett två bra bilder. :'D den första var faktiskt väldigt snygg!

    Jag vill gärna se bilder här, och text. Vanliga "idag har jag gjort det här" är bra grejer, tycker jag!



    Svar på min kommentar: hahahahah det var till en middag, ja. Fast det blev

    1) inte till så många utan till typ tre

    2) lite smått failat hihi



    men guacumolen som jag gjorde var aaaasgod. gillar du avokado? :):):)

    2010-12-07 | 15:54:22
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Anonym säger:

    mer personligt

    2010-12-07 | 16:37:00
  • Anonym säger:

    personligare

    2010-12-07 | 16:37:45
  • Evve säger:

    Det är bra som det är tycker jag! Men det är intressant med typ alla sorts tankar. Det behöver inte vara värsta djupa tankar, men bara tankar!

    Och sedan fortsätta med mycket bilder! =)

    2010-12-07 | 16:41:29
    Bloggadress: http://evelinaronnback.blogg.se/
  • ida säger:

    ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh cornelia finaste.

    är du på skolan idag? jag är hemma nu, för att gå ut med tyra på lunchen, men kommer tillbaka till skolis halv elva. kan vi inte ses någon gång under dagen på skolan? jag vill ge dig en kram.

    2010-12-08 | 10:07:28
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • krille säger:

    som du har nu är ju awesome.

    speciellt med alla dina bilder, som alltid är så grymt snygga!

    2010-12-08 | 22:13:53
    Bloggadress: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här: