Cornelia Andersson

Pierre et Gilles-inspirerat

Kategori: Foton

.
.
Detta är resultatet av uppgiften "Fota ett julkort med ett understatement" (ordagrant beskrivningen av uppgiften) som jag fått på årets APU. Det var en av de många uppgifter vi hade, och den jag uppskattade mest. Det enda jag uppskattar mer än uppgiften är resultatet.
.
Funfact 1 - Tåren är gjord med pensel från scratch i Photoshop
Funfact 2 - Bakgrunden är inte det minsta ändrad i Photoshop
Funfact 3 - Minen är helt ärlig smärta och ilska, över att han hade ont i armen pga lampan han fick hålla i. Omedvetet fixade jag där alltså bästa sättet att få en genuin ledsen blick från kära lillebror.
Funfact 4 - För er som inte vet detta: Det där är min lillebror, som är 12 (förlåt om det är fel, men det är det förhoppningsvis inte) år gammal. Många av mina vänner har sagt att han ser äldre ut så jag ville säga hur gammal han var i hopp om att chocka några som trodde att han var... äldre.
.
UPDATE: Jag var sjukt oskicklig och råkade spara över min högupplösta version av denna, så nu har jag 700px bredd som största version av denna = går INTE att skriva ut = Kan inte skriva ut och hänga upp på väggen = otrolig sorg. SÅ nu ska jag göra om detta någon dag då jag har motivation. Just nu vill jag... sova. För tre minuter sedan ville jag slå någon. Det här gör mig arg. ARG!
.

Kommentarer

  • ida säger:

    SÅ. JÄVLA. SNYGG.

    jag är ledsen för din skull, för alltså den här på väggen skulle vara AWESOME. på alla väggar.



    sv: hihi gumsan då. det är bra. spread the word. jag vill att alla ska tänka på mig imorgon, där jag ligger och blir skuren i käkbenet.

    JA jag ska smsa er så fort jag vet om jag lever eller är död!

    dock kommer jag inte hem till stan igen förrän på måndag, är i stugis nu. :):)

    vi ska hänga så mkt, lovar. Om jag orkar, vill säga. haha, vet inte om jag kommer vara död i en månad eller bara två dagar, ja, du förstår vad jag menar.



    och om du undrar VAD FAN JAG GÖR VAKEN nu, tre på natten när jag ska upp halv sex, så kan jag informera om att det jag gör är läslogg.

    det var mitt funfact för kvällen.



    PUSS ÄLSKAREY

    2010-12-10 | 02:56:30
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/
  • Evve säger:

    Det var ju inte för så länge sen du hade någon bild på honom, (typ bilden i spegeln eller något) . Vad mycket äldre han har blivit helt plötsligt! :O

    2010-12-10 | 09:18:53
    Bloggadress: http://evelinaronnback.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Han är ju faktiskt tretton åtminstone^^

    Träffade honom härom dagen, han har vuxit!

    /l

    2010-12-12 | 10:59:05

Kommentera inlägget här: