Cornelia Andersson

Smått och gott

Kategori: Foton

Idag har jag städat mitt rum, det har blivit väldigt fint. Nu står Rikard och Axor och stångas i mitt kök. Det är konstigt. Jag velar mellan att henka till konsum och duscha. Jag är trött, ska upp och lussa imorgon dessutom, så det blir dusch och sen SÖMN!
MEN
Jag har lagat världens godaste mat, blivit rädd pga självmordsbombare och sett bilder på Ida. Händelserik dag.
MEN
Jag glömde att nämna att jag startade dagen hos Marklund! Sov över där från igår, det ägde. Bakade lussebullar med mandelmassa och de äger. I have half a mind to eat one riiiiight nooow! Tar en sen, är mätt.
.
Axor vann, han slogs med lakritskola. Ger Rikard lite crazy-eyes, ett ninjaskrik eller två och sen är slaget vid Haga över och Rikard är besegrad. Han dör, Axor högg honom på armen, "med en ... sak" som han sa. "På skinnet som omger fettet som omger runkmuskeln", som han sa åt mig att skriva.
.
Nu dansar de istället. "Vi ska inte vara så hårda och kantiga. Vi ska vara mju... vi ska vara mjuka och runda!"
Nu fäktas dem till soundtracket till Pirates of the Carribean, och gissa vad?! Rikard vann :D Axor skrattar som en apa.
.
.
Här har vi ninja-elia, ninja-chrille (haha) och evelina :) HAHA, hon är för glad och snäll för att vara en ninja!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: