Cornelia Andersson

- Vars her man in den?

Kategori: Foton

Jag gör sådant här på dagarna:

Igår: Sov till tio (hade sovmorgon till kvart i tolv), Gick upp vid tio och åt tre mackor och ett äpple. Satte mig vid pianot i en halvtimma. Bortade tänderna och gick till skolan. Var där i två timmar, eftersom vi hade två lektioner endast. Blev opepp på livet och gick hem ensam. Satte mig vid pianot i typ en timma. Sen gick jag upp och tömde mitt rum, ska måla om tänkte jag. Sen ska jag göra en fotostudio av det, och nej Kasper inte ett mörkrum. Hehe. Sen gick jag ner igen till pianot och satte mig där. Sen gick jag till datorn, satt vid msn och försa mig. Var en idi utan anledning. Som sagt borde jag sluta konversera med folk. Men aja, nu ska jag inte försäga mig igen. I vilket fall så dök Karre Karre Fisk Fisk upp sen och vi kollade på HIMYM och Firefly. Det var kul.
Och ja, sådant gör jag på kvällarna.
Tisdag: Jag har tråkigt hela dagen, gissar för jag minns inte egentligen. Sen så vet ni vad fick jag tillåtelse att invadera Olovs hus. Så då satt jag på hans golv och såg V for Vendetta (som vi båda av någon anledning tänkt på under veckan) och ett och ett halvt avsnitt HIMYM. Det var också kul.

MEN jag tycker inte att mitt liv är kul alls. Det suger. Det jag längtar till på dagarna är att spela piano och det jag längtar till i längden är Umeå Open. Så ja, jag lever i längtan. Längtar efter allt med får inget. Det är grejer det. Skojja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: