Cornelia Andersson

Aprés moi

Kategori: Foton

Nu har jag svenska, ska skriva ett otroligt trist referat. Inte för att det kan vara roligt att skriva referat men. Jag hatar när skolan är oinspererande, det är sämst.
I lördags hade jag filmkväll hos mig rätt så oplanderat. Mina vanliga (nej det betyder inte att ni är tråkiga) kompisar var där och DiLeva och Adrian också. Vi såg först lite på West side story, lite på melodifestivalen, lite på någon sportgrej, Hairspray (sen satt vi och lekte med menyn i typ en timma), HELP och sist såg vi Anchorman. Det var sjukt roligt och mysigt och hela köret. Det hela hade sitt slut klockan nio på söndag morgon. Då gick jag och la mig och sov hela söndagen. Jag var totalt förvirrad när jag vaknade klockan 01.20 idag kan jag ju bara säga. Jag somnade om och gick upp 06.36. Tog en dusch, åt en ordentlig frukost och hann göra mig i ordning på riktigt. Fett värt. Funderar på att göra detta till en vana. Skojja, då kan jag ju inte genomföra min träning jag ska göra med Ida på söndagar!

Idag är jag förvirrad. Förvirrad, lycklig, pigg och fin. Men jag är för medveten av att jag valde helt fel färger på kläderna. De passsar inte min hårgärg.

Om jag kunde skulle jag lägga ut bilden på pärlplattan som ser ut som LSD-fåret jag har på msn

Kommentarer

  • Joseph säger:

    Förvirrad och lycklig är en kombo jag också känner rätt ofta nu för tiden.

    2010-02-22 | 08:57:35
  • cocoocococ säger:

    Det är ganska nice faktiskt. Bättre än förvirrad och ledsen.

    2010-02-22 | 09:14:10
    Bloggadress: http://hansgustav.blogg.se/
  • ida säger:

    så otroligt värt det hade varit.

    MEN nu har vi ju träning, som sagt ^^

    hehe

    2010-02-22 | 10:22:56
    Bloggadress: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: