Cornelia Andersson

Black flowers blossom

Kategori: Foton

Lista på saker jag vet att jag kan:

- Spela piano. Det vet jag att jag kan. Bra också för den delen.
- Sjunga. Inte superbäst men ungefär som med Salem; Jag orkar inte lära någon annan mina låtar så jag sjunger dom själv istället.
- Förstå kläder. Färger, former och liknande. Jag har smak, det vet jag.
- Sminka mig. Inte heller superbra men inte superkasst heller. Win.
- Prata med folk. Hjälpa och bli hjälp av folk.
- Göra liknelser. Jag är fan en fena på liknelser har jag kommit under fund med.
- Engelska. Jag kan inte en massa kluriga ord men jag hat uttal iaf. Absolut inte alltid men när jag anstränger mig.
- Fota
- Rita (ibland). Jag har mina stunder.
- Vara modig när det krävs. Våga prata med folk som jag vet att jag kommer behöva i framtiden, våga säga till folk hur det egentligen är. Våga vara med folk som det är pinsamt med, för att jag vet att jag behöver och vill det. Och om jag visste att jag fick skulle jag nämna namn, men tills dess vet säkert dessa vilka de är. Och tack till er, för att ni inte tycker att jag är jättekonstig utan accepterar mig och hjälper mig. Tack.

Om ni kommer på något mer jag kan så fyll på! :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är duktig på mycket! :D

    2010-02-12 | 21:14:12
  • pida säger:

    Vara ärlig. Det är en svår konst.

    <3

    2010-02-15 | 08:41:41

Kommentera inlägget här: