Cornelia Andersson

Catch sunlight and you'll be alright, for now

Kategori: Foton



Skjorta - Mammas gamla
Slipover - Fått låna av Jessica
Jeansleggings - Beas
Tjocksockar - Davids

Här har ni fått lära er hur man lyckas få på sig en outfit bestående endast av andras kläder, om man räknar bort underkläder.



Min frisyr är nog mer awesome om man lyckas hinna fixa till den innan man fotar. Men jag ska till Konsum så jag hinner inte.

Igår hade jag filmkväll hos mig med Kasper, Pekka, Matilda, Lotta, Jessica, Pisse, Joseph, Broskis och Jenny. Eller ja alltså det var både jag och Jessica som kom på idén men det var i mitt hus så. Vi såg fight club och sen världens segaste bondfilm och sen jorden runt på 80 dagar. Joseph och Karre var kvar till två på natten! Det var kul^^ Jag hade glömt hur mysigt det är att krama någon med dreads. Det äger.

Iaf så ska jag färga håret lite idag, ge det en lite mer orange ton. Och så ska jag färga ögonbrynen. Men först Konsum, ögona böj!

Byee

Kommentarer

  • Joseph säger:

    Jag hade glömt bort hur mysigt det var att krama någon med snaggad nacke.

    2010-02-20 | 13:01:28

Kommentera inlägget här: