Cornelia Andersson

Du behövde väl inte gasa, din nöt?

Kategori: Foton

Nöt. De ska jag börja kalla folk. Även retard och idi. Det är kul med nya uttryck. Jag taggar imorgon, då ska få våfflor. Mumma. Vill ni veta en sak? Jag väger mindre nu, jag har tränat och "bantat" bort mina förhållande-kilon. Sådana som jag har en tendens att lägga på mig när det inte superviktigt att jag är jättesmal, vilket är när jag har pojkvän. Men jag inser nu hur dumt det är. Mitt nya mål är att inte nli fulare när jag är tillsammans med någon, för det är ju bara dumt.
Imorse vad jag ganska retarded. Jag tog på mig tunna thight, en tunn tunn tunn kappa, klackar, vantar och en halsduk. Bara. Sen cyklade jag till skolan på en frusen cykel utan sadelskydd. Dumt.

Mina ben gör ont, jag hade nämligen träningsverk i lårmusklerna redan innan dansen igår, vilket inte blev bättre efteråt kan jag ju säga. Efter halva lektionen kunde jag knappt stå upp. Tänk er att ni är jättekalla eller nevösa och att era händer och armar skakar som fan. Tänk er sedan att ni ska stå på händer. Ungefär så känns det att stå upp. Måste se ganska dumt ut när jag går ner för en trappa för hela jag börjar skaka då. Hehe.



Nu ska jag åter till att se fierce ut i min tajta klänning. Det är niz. Byee!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Visst äter du ordentligt väl?



    Svar: Jag kan nog inte förrns nästa vecka! I helgen ska jag på bio och klassfest nämligen :) men nästa vecka är jag ledig

    2010-02-12 | 10:18:35
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Ah hur många gånger blir det nu då? ^^



    Vad bra! :D

    2010-02-12 | 11:06:00
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: