Cornelia Andersson

Fulaste bilderna jag vet men jaja vem bryr sig?

Kategori: Foton

Frågan är om jag ska spara ut eller klippa håret?



Fördelar med långt hår:

- Jag ser äldre ut
- Det är snyggt vad man än gör med det
- Det är häftigt
- Man kan ha en sån där häftig knut mitt uppe på huvudet


Nackdelar med långt hår:


- Man kan inte färga det nästan alls
- Det är ganska tråkigt
- Tar lång tid att torka när man tvättat det
- Man måste ta hand om det bra annars bli det fult
- Blir lätt elektriskt

Fördelar med kort hår:

- Sjukt snyggt
- Man kan färga om det ofta, för det ska ändå vara kort så ja
- Det ser bra ut hur man än har det, oftast
- Man behöver inte sköta det lika väl


Nackdelar med kort hår

- Jag kommer måsta ha frisyren länge för mitt hår växer långsamt
- Det kan också bli ganska tråkigt

JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG

Om jag hade långt hår skulle jag:

Ha knut hela tiden och se totalt rad ut. Jag skulle se äldre ut och kunna gå omkring i stora linnen och se lite vegan-ig ut. Skulle kunna göra dreads av det. Skulle kunna ha stora örhängen och se ut som Cleo. Jag skulle kunna klippa lugg och färga svart. Jag skulle också kunna färga orange!

Ungefär den här frisyren skulle jag ha



Om jag hade kort skulle jag:

Locka luggen och se ut som Molly Sandens kompis på melodifestivalen. Jag skulle ha jättefina färgen på håret hela tiden och ändra det hela tiden.

Ungefär den här frisyren skulle jag ha



Anledningar till att spara ut håret:
Jag har redan börjat och kommit en ganska bra bit. Det skulle vara fint till sommaren. Jag har inte haft så på jättelänge

Anledningar till att klippa håret:
Det blir nog lite svårt att gå omkring med helt crazy färger på håret när jag är äldre, och det kommer ta några år att spara ut håret, så jag kan nog egentligen bara göra det nu. Och jag är jättesugen på det.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Jag tycker du borde klippa och färga! :D

    2010-02-15 | 16:55:27
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • karre säger:

    Hittade en gammal bild på dig då du hade awesome frisyr.. Måste bara leta upp den igen..

    2010-02-15 | 17:44:17

Kommentera inlägget här: